Monday, April 18, 2011

Kenal

Semalam kami, rakyat Malaysia di Yamaguchi ada sessi hanami (tengok bunga sakura) sambil sessi memperkenalkan diri masing-masing. Ada BBQ ayam, mee goreng, nasi goreng, kuih muih (Haziq dan Hazim paling suka makan agar-agar), kek dan bawa nasi briyani serta lauk dari rumah. Ramai betul kohai baru masuk tahun ini. Tapi yang perempuannya rasa macam tak cukup. Baru teringat ramai muka-muka yang selalu join, dah balik Malaysia, grad.

Kalau dulu ada kohai Drogba rajin melayan Haziq dan Hazim tapi kali ini kakak-kakak pula yang rajin main Uno dengan diaorang. Thanks korang!. Lepas habis main Uno, Haziq dan Hazim main bola berdua. Sakura pun dah mula gugur. Waktu ambil gambar ramai-ramai, sakura jatuh berguguran kena tiup angin. Cantik pula pemandangan waktu tuh dengan berlatarbelakangkan tasik. Matahari bersinar tapi tak terik dan tak pula sejuk. Orang pun dah tak ramai di Tokiwa Park.

Gambar tak ambil pula tapi tunggu gambar rasmi kami beramai-ramai ada, baru boleh letak di blog. Untuk kohai yang baru datang, ようこそ。Pada orang lama, 頑張ってね! もう少しだけ。Pada yang masak-masak semua, ありがとうね。

No comments:

Post a Comment