Thursday, July 02, 2009

Tomica

*Tajuk entri tiada kena mengena dengan isi entry.

Ya..ya...saya tahu. Blog dah lama tak update. Sorry....
Busy dengan sekolah Haziq, Hazim dan sekolah sendiri. Sampai sekarang tak pandai nak kata kuliah atau U atau kelas. Mesti nak kata sekolah yang merangkumi tadika sampailah U.

Apa nak cerita kali ini ya?.


Sabtu minggu lepas singgah masjid Fukuoka selepas bawa Haziq dan Hazim main di kashikaen. Satu-satunya masjid di pulau kyushu. Cantik dan nampak megah dengan dikelilingi bangunan keliling. Tak susah nak cari masjid ini. Dekat dengan stesen keretapi Hakozaki.


Lepas balik dari masjid Fukuoka, kami singgah makan di Restoren Kashimeri (restoren India halal) di Munakata. Restoren ini takde website tapi ada signboard besar sangat kalau lalu di jalan nombor 3. Kalau dari Fukuoka nak ke Kitakyushu, restoren nih dalam bangunan bowling City Centre dan sebelah kiri jalan.


Walaupun duduk di Kitakyushu dah dekat 4 tahun tapi kami tak pernah tahu wujudnya restoren ini. Kami order nan dan nasi briani. Haziq dan Hazim memang suka makan roti nan. Hazim siap buat lawak. Kore nan? (ini apa?). So kami semua jawab kore nan yo (ini nan la). Hazim tak puas hati. Dia nak kata ini nan tapi kami saja kata Hazim buat soalan.


Oh ya, lupa nak kata tahniah kat Feyruz dan suami di atas kelahiran baby boy, Wahyu Iman minggu lepas. Dua kali kami pergi tengok. Sekali di hospital, dan sekali di rumah. Comel!. Tidur ajer...Geram betul tengok Wahyu Iman tidur.

No comments:

Post a Comment