Monday, July 06, 2009

Accepted

Alhamdulillah, abstract untuk conference bulan 12 nanti kat UM diterima. Ramai juga yang take part dalam conference dua hari nanti sebab itu status abstract lambat seminggu. Paper's title: Impact of Japan's EPA on Automotive Industry in Malaysia, Thailand and Indonesia".


First time nak present paper so semestinya excited, doki doki, takut, nervous, kowai, semuanya ada. Mesti yang attend conference nih nanti senior academician belaka. Alahai......


Sekarang nih kena tunggu result dari Yamaguchi University Foundation samaada boleh dapat sponsor untuk conference dan field research atau tidak. Field research akan buat kat Malaysia, Indonesia dan Thailand. Sempat ker nak cover tiga tempat dalam masa seminggu. Tengah pening. Tapi itu semua kena fikir lepas tahu result dari Foundation.


Kalau tak dapat sponsor nampak gaya kena balik Malaysia pakai duit sendiri. Huhu..apa nak buat Univ. ini kedekut sikit. Tiga tahun sekali sahaja boleh minta sponsor Univ. Yang lain kena minta sponsor tempat lain atau duit sendiri. Ikut perancangan awal juga, Haziq dan Hazim akan diangkut bawa balik, tinggal ayah seorang kena kerja. Ini pun masih dalam perancangan. Tak sure lagi.


Yosh!. Lepas dapat mail dari UM tadi, terus ada semangat balik nak study.


No comments:

Post a Comment