Wednesday, March 09, 2011

Tumpuan

Sejak akhir-akhir ini terasa susah nak beri tumpuan 100% pada buku, journal. Kalau baca pun mesti fikiran melayang. Fikir nak kena buat apa hari ini, tugasan apa yang tak selesai, apa barang yang dah habis kat rumah dan kena beli dan yang paling selalu fikir, pasal fieldwork bulan 5.

Setakat ini, hampir 50% dah bagi jawapan kata OK untuk lawatan ke kilang dan interview. Semalam dapat book appointment dengan salah satu key person dalam JMEPA. Ingatkan dah putus harapan sebab tunggu dia reply pun dah dua minggu, tapi takde jawapan. Rupa-rupanya dia kerja kat Jepun sekejab. Harap-harap interview dengan dia nanti berjalan lancar. Balik dari filedwork nanti ada defense presentation, jadi bolehlah bentang pasal technology transfer dalam JMEPA, inshaAllah.

Haziq dan Hazim pun dah sihat dari influenza Type B. Berbanding dengan influenza type A, B nih agak ringan tapi berpanjangan. Sekejab suhu badan naik, kejab turun, batuk pun tak baik lagi, selsema masih ada sikit-sikit. Tapi mulai dari semalam, setelah cuti seminggu duduk rumah, Haziq dan Hazim pergi sekolah. Balik dari sekolah, tengok muka dua orang macam penat. 19hb ini, Hazim ada majlis graduasi tadika dia. Dah besar anak Ummi!. Bulan 4 nak masuk darjah 1. Bila nak dapat girl pula?. Hoho....

No comments:

Post a Comment